Vores team
- Et team af kosmetiske sygeplejersker
Kosmetisk sygeplejerske
Hej, mit navn er Diana Malmkvist.
Kosmetisk sygeplejerske
Hej, mit navn er Diana Solmunde
Direktør
Hej, jeg hedder Jasmin Al-assadi
I juni 2019 blev jeg færdiguddannet med en kandidat i Folkesundhedsvidenskab (Cand.Scient.San.Publ.) fra Aarhus Universitet. Herefter har jeg, gennem de seneste 4 år, arbejdet som udviklingskonsulent og projektleder på sundheds- og ældreområdet. Her har jeg fået solid erfaring med projekt- og procesledelse.
Under mit arbejde på sundheds- og ældreområdet har jeg haft stort fokus på at forbedre vilkår for mennesker, der er udsat (socialt såvel som grundet kognitive eller fysiske udfordringer). Jeg har altid haft stort fokus på at have mennesket i centrum og har gennem mit arbejde mødt mange mennesker af nød – både medarbejdere og borgere. Mit arbejde har givet mig en rygsæk fyldt med ordentlighed, som jeg har et ønske om at tage med i mit møde med de mennesker, jeg vil møde i mit arbejde hos LuminaLux.
Ordentlighed – et begreb jeg er optaget af og som er udgangspunktet for mit arbejde med LuminaLux. Jeg er optaget af at skabe gode og ordentlige vilkår for mine kollegaer i dette lille skønhedsunivers, så vi i fællesskab kan sætte kunden i centrum. LuminaLux skal være et frirum for kvinder og mænd, hvor selvforkælelse og pleje er key-word.
Kosmetisk sygeplejerske
Hej, jeg hedder Anna Linde
Jeg er en erfaren sygeplejerske med mere end 20 års arbejde både i Danmark og i udlandet. Min baggrund spænder bredt, og jeg har primært arbejdet inden for de kirurgiske specialer, herunder på kirurgiske afdelinger, sårambulatorier og øre–næse–hals afdeling. Nu har min karriere ført mig ind i det kosmetiske univers.
Min passion for skønhed og fascinationen af det kosmetiske speciale har altid drevet mig. Jeg brænder for mit arbejde, for at hjælpe vores kunder med at opnå deres skønhedsmål og for at levere effektive og omhyggelige behandlinger samt langvarige resultater. Jeg elsker det, jeg laver, og det betyder meget at se, hvordan selv små forbedringer kan gøre en stor forskel for vores kunder, og hvordan det kan booste deres selvtillid og glæde.